Livet och Tankar.

Sommaren 2020.

 

Då börjar sommaren lida mot sitt slut. Och äntligen kommer den sköna hösten. Nu tänker ni - E hon inte klok? Hur tänker hon där?

 

 

 

Visst tycker jag om sommaren, men inte denna värme som vi haft. När man bara kan ligga på stranden. Rätt skönt, men jag ville ju ute på tur. Problem med det då? Nä kanske inte, om man tycker om att hänga på rygga. 15 kg och vandra? Inget för mig, har testat det. Så halva semester blev strandliv.

 

 

 Även räkan led av värmen... 😆
 
 
 
 
Fick frö från en tant och det blev denna vackar blomma.
 

 

 

 
 
 
 
Det har blivit några böcker i sommar. Veckans böcker, mycket bra författare. Vill ni att jag ska köra lite  bok tips i bloggen?
 
 

 

Vad är på ”G” nu framöver. Om några dagar skulle jag varit på väg mot Jämtlands vandring men den är uppskjuten. Så istället navigeras bilen mot Omberg Och Gränna. 2 dagar med vandring på Omberg och 3 dagar runt Gränna, med en tur ut på Visingsö.

 

 

 

Sen blir det lite vandringar och dags turer här omkring. Har funderingar på Abisko i vinter. Hoppas på norrsken och snö.

 

 

 Första riktiga regndagen på flera veckor. 

 

Men till dess får vi njuta av höstens alla härliga färger.